czwartek, 12 maja 2016

Kasza jaglana z owocami i gorzką czekoladą

Hej :)  
Dziś mam dla was propozycje śniadania, czyli  kaszę jaglaną z owocami i gorzką czekoladą. Dobre na zimno jak i na ciepło. 


 SKŁADNIKI:  2porcje
  • 1/2 szklanki kaszy jaglanej 
  • 1 gruszka
  • 1/2 jabłka
  • 1 banan
  • 2-3 łyżeczki jogurtu naturalnego
  • Gorzka czekolada
PRZYGOTOWANIE:
  1. Namoczyłam na noc kaszę jaglaną ( 1/2 szklanki kaszy - 1 szklanka wody). Ugotowałam kasze według przepisu na opakowaniu.
  2. Gruszkę i jabłko obrałam ze skóry i starłam na tarce na grubych oczkach.Banana pokroiłam w kostkę.
  3. Do miseczki (na suflet) na spód dałam kaszę jaglaną potem jabłko-gruszkę i banan-kasza jaglana i tak do końca.
  4. Do dekoracji zostaw kilka kostek banana.
  5. Wyłóż na talerz daj jogurt naturalny na to banany i zetrzyj gorzką czekoladę.





Smacznego :)

4 komentarze:

  1. Przyznam, że to jedna z ładniej prezentujących się wersji jaglanki jakie ostatnio widziałam :)
    http://iwonka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda baaaardzo apetycznie i skusiłabym się i w wersji na ciepło i na zimno:)

    OdpowiedzUsuń