wtorek, 17 maja 2016

Makijaż dla zielonej tęczówki oka





Kosmetyki jakimi wykonałam makijaż: 


BAZA: Oriflame- Giordani Gold Make-Up Base

KOREKTOR: Oriflame- Very Me Conclealer \Pink

PODKŁAD: Loreal Paris- True Match \N4 Beige

PUDER: Inglot \Y14


KONTUROWANIE TWARZY: INGLOT - HD \503 i 502


RÓŻ DO POLICZKÓW: MakeUp Revolution London- Sugar and Spice

ROZŚWIETLACZ: MakeUp Revolution London- Sugar and Spice

BRWI: Inglot \117R ciemny brąz

BAZA POD OCZY: Absolute New York- Perfecting Eyeshadow Primer


CIENIE:
 AVON- True Colour \RAVISHING RUBY Nr2 i Nr3
AVON- True Colour \Aquamarine Mystery Nr1 i Nr3 oraz NR4


TUSZ DO RZĘS: Oriflame- Very Me \Extendalash Mascara

USTA: Organique- Lip Balm \Pomarańczowy sorbet


Oriflame- Wonder Colour konturówka \ Nude Beige


Avon - Szminka "Usta w Pełni: \ Shimmer Peach

Pędzle którymi wykonałam makijaż:
Zoeva \227/LUXE SOFT DEFINER- pędzel do mieszania i nakładania cieni

Zoeva \231/LUXE PETIT CREASE- pędzel do rozcierania cieni w załamaniu powiek

Zoeva \ 127/LUXE SHEER CHEEK- pędzel do sypkiego różu

Hakuro \H50- pędzel FLAT TOP

Hakuro \H77- pędzel do rozcierania cieni


Hakuro \H13- pędzel do różu i brązera

Mery Macom - pędzel do pudru i do eyelinera (to moje pierwsze pędzle)

Ecotools- pędzel do podkładu ( użyłam go do nałożenia bazy)

Oriflame- Pędzel do cieni( rozcierałam cienie na dolnej powiece)

Essence- Pędzelek do cieni

Real Techniques \setting brush- pędzel do makijażu

Avon- Pędzel do cieni

Inglot \12S- pędzelek do ust

Maestro \490- pędzel do rozcierania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz